اتاق کنترل کیفیت دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision

هایک-ویژن

اتاق کنترل کیفیت و آزمایش دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision

در شرکت هایک ویژن hikvision اتاق کنترل نسخه نمایشی وجود دارد و می توان در آن محصولات اصلی را مشاهده کرد,از جمله آنالوگ ها ,دوربین های IP اولیه و DVR ها. سری 6 هایک ویژن , دوربین های هوشمند IP هستند,که ابتدا آنها را بصورت نسخه نمایشی برای ملموس بودن کارایی آن ها تولید می کنند

در اینجا یک دوربین 1080 پیکسل دید در شب موجود می باشد. این اتاق دمو , بزرگترین اتاق دموی جهان است. وقتی در این اتاق قدم می زنید دوربین های هایک ویژن موجود در این اتاق همه ی حرکات را ضبط و روی صفحه نمایش,نشان می دهند.جو هیجان انگیز است و درآن همه جزئیات دیده می شود

هدف از نمایش این دوربین مداربسته PTZ بزرگ, این است که از یک طرف این یک دوربین زوم Optical می باشد و از سوی دیگر لنز با برد 500m آن می باشد. با این لنز و دوربین و نرم افزار های طراحی می توان صورت های کامیون را تشخیص داد.هر وسیله نقلیه ای یک شکل ظاهری دارد که شامل برچسب شیشه جلو ماشین,پاکت های سیگار روی داشبرد,برچسب ها,نورافکن ها و … است .اینسیستم اجازه می دهد هر وسیله نقلیه ای به رسمیت شناخته شود حتی اگر صفحات و ویژگی های آن سوئیچ شده باشد و به اپراتور هشدار داده شده باشد.

 

دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision
دوربین مداربسته هایک ویژن hikvision

 

یک Bullet IK10 سری 4 جدید با برد 150m موجود می باشد.با توجه به قدرت وقابلیتی که هایک ویژن نشان می دهد, این دوربین جمع و جور می باشد.بجای آنکه براساس مجموعه ای ثابت از مشخصات بنا شود, مجموعه IP های هوشمند سری 4 , سیال هستند و شرکت می خواهد به گسترش و افزایش آن ادامه دهد.

همه لنزهای هایک ویژن بطور خاص بوسیله یک شرکت تابعه برای هر سنسور قابل اجرا ساخته شده اند. امری که قابلیت های شرکت را به سادگی نشان می دهد, سیستم مدیریت تصویری تأمین کنندگان هایک ویژن با تمام DVR ها و NVR ها است.

هایک ویژن تا سال 2010 , VMS تولید نکرده بود ولی اکنون سومین تولید کننده بزرگ VMS در دنیا می باشد.این موفقیت بر اساس این محور می چرخد که هایک ویژن بزرگترین تولید کننده DVR و NVR در جهان است .

در حال حاضر,سری 4200 از VMS توسط شرکت ارائه می شود که مهندسان نرم افزار در حال حاضر بروی سری 5200 آن کار می کنند که دارای یک تاریخ انتشار برنامه ریزی شده حول آوریل 2015 می باشد.

 

هایک-ویژن
هایک-ویژن

 

هایک ویژن طی فرآیندی, افرادی را به سراسر دنیا می فرستد تا از مشتریان خود در مورد ویژگی ها و قابلیت هایی که از یک VMS خواهان هستند اطلاعات کسب کنند و صدها مهندس به صورت تمام وقت روی این موضوع کار می کنند. این به این معنی است که VMS ها به سرعت و با توجه به نیاز کاربران توسعه داده می شوند.

این تیم , به دنبال پی بردن به این است که چه ویژگی هایی برای کاربران ضروری است و از نظر آنها خوب چیست.این فرآیند گام به گام و بازار به بازار در حال انجام می باشد. در این شرکت, تیم فروش بین المللی و تیم بازاریابی, همه جوان , جدی و متعهد هستند.در هایک ویژن تعهد شدید کاری , به جد قابل مشاهده است.

برای تهیه محصولات هایک ویژن با واحد فروش تماس بگیرید

 

جهت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با ما در تماس باشید

۶۶۷۶۳۶۴۵ _ ۶۶۷۶۴۸۲۱ _ ۰۹۱۹۴۹۳۹۰۱۵

دیدگاه شما

X
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.